Zuzana Meierová - referentka expedičního oddělení

1625142628654

Zuzi, jaká je tvoje pozice ve firmě a co tato práce obnáší? 

Moje pozice ve firmě je na expedičním oddělení eshopu a také mám na starosti objednávání a příjem zboží na centrále v Ledcích u Plzně.

Práce na expedici obnáší mnoho různorodých činností. Starám se o vyřízení objednávek (od jejich přijetí, zpracování, až po úspěšné doručení zboží zákazníkům). Denně komunikuji telefonicky a emailem se zákazníky ohledně stavu/úprav objednávek, dostupnosti zboží, snažím se také zákazníkům poradit s drobnými technickými dotazy, občas vyřídím osobní odběr na pobočce… Mimo jiné komunikuji s kluky ve skladu a s dopravci ohledně toho, jaké velké svozové auto mají poslat, nebo prověřuji stav doručení, případně doručení zaurguji.1625142624107

Dále mám na starosti objednávání a příjem zboží. Pravidelně kontroluji skladové zásoby a zasílám objednávky k dodavatelům. V případě výpadku nějakého zboží mám na starosti prověřit dostupnost zboží u dodavatele a následné předání informace zákazníkovi, případně se pokouším zákazníkovi nabídnout vhodnou alternativu.

Co máš na práci v Pletivech nejraději a co je pro tebe naopak náročné?

Na práci na Pletivech máme nejraději asi to, že se tu nikdy nezačnu nudit, protože žádný den není stejný a neustále se učím nové věci. Také se mi líbí to, jak se jako tým skvěle doplňujeme – každý má jiné znalosti a dovednosti a vždy je z toho nakonec perfektní výsledek.

Vzhledem k tomu, že je práce s lidmi náročná, je nezbytné mít občas pevné nervy a udržet si chladnou hlavu. :-)

Je něco, co tě práce v Pletivech naučila?

Práce v Pletivech mě naučila hrozně moc. Především to, že je nutné komunikovat v kolektivu a určit si priority. Dále jsem se díky Tomovi Urbánkovi naučila,  že věta „TO NEJDE“ neexistuje a každý problém má nějaké řešení. :-)

Myslíš, že je potřeba mít nějaké konkrétní vlastnosti, schopnosti a dovednosti k vykonávání tvojí práce?

Vzhledem k tomu, že denně jednám se zákazníky telefonicky, emailem, případně i osobně na pobočce, tak je určitě nutná  komunikativnost. Také je třeba být trpělivý, empatický a umět rozpoznat potřeba zákazníka.

Co se týče objednávání zásob a jednání s dodavateli je třeba být pečlivý, pořádný, umět si v práci udělat systém a vždy dotáhnout věci do konce.

Co ráda děláš ve volném čase?

Jsem společenský typ, takže volný čas nejraději trávím se svým přítelem, rodinou, přáteli a  pokud je to možné, tak ráda vyrazím na nějaký výlet.

Aktuálně ale nejvíce času věnuji zednickým, malířským a elektrikářským pracím na našem rozestavěném baráčku. :-D

1625142626223