Zuzana Meierová - referentka expedičního oddělení

1625142628654

Zuzi, jaká je tvoje pozice ve firmě a co tato práce obnáší? 

Moje pozice ve firmě je na expedičním oddělení eshopu a také mám na starosti objednávání a příjem zboží na centrále v Ledcích u Plzně.

Práce na expedici obnáší mnoho různorodých činností. Starám se o vyřízení objednávek (od jejich přijetí, zpracování, až po úspěšné doručení zboží zákazníkům). Denně komunikuji telefonicky a emailem se zákazníky ohledně stavu/úprav objednávek, dostupnosti zboží, snažím se také zákazníkům poradit s drobnými technickými dotazy, občas vyřídím osobní odběr na pobočce… Mimo jiné komunikuji s kluky ve skladu a s dopravci ohledně toho, jaké velké svozové auto mají poslat, nebo prověřuji stav doručení, případně doručení zaurguji.1625142624107

Dále mám na starosti objednávání a příjem zboží. Pravidelně kontroluji skladové zásoby a zasílám objednávky k dodavatelům. V případě výpadku nějakého zboží mám na starosti prověřit dostupnost zboží u dodavatele a následné předání informace zákazníkovi, případně se pokouším zákazníkovi nabídnout vhodnou alternativu.

Co máš na práci v Pletivech nejraději a co je pro tebe naopak náročné?

Na práci na Pletivech máme nejraději asi to, že se tu nikdy nezačnu nudit, protože žádný den není stejný a neustále se učím nové věci. Také se mi líbí to, jak se jako tým skvěle doplňujeme – každý má jiné znalosti a dovednosti a vždy je z toho nakonec perfektní výsledek.

Vzhledem k tomu, že je práce s lidmi náročná, je nezbytné mít občas pevné nervy a udržet si chladnou hlavu. :-)

Je něco, co tě práce v Pletivech naučila?

Práce v Pletivech mě naučila hrozně moc. Především to, že je nutné komunikovat v kolektivu a určit si priority. Dále jsem se díky Tomovi Urbánkovi naučila,  že věta „TO NEJDE“ neexistuje a každý problém má nějaké řešení. :-)

Myslíš, že je potřeba mít nějaké konkrétní vlastnosti, schopnosti a dovednosti k vykonávání tvojí práce?

Vzhledem k tomu, že denně jednám se zákazníky telefonicky, emailem, případně i osobně na pobočce, tak je určitě nutná  komunikativnost. Také je třeba být trpělivý, empatický a umět rozpoznat potřeba zákazníka.

Co se týče objednávání zásob a jednání s dodavateli je třeba být pečlivý, pořádný, umět si v práci udělat systém a vždy dotáhnout věci do konce.

Co ráda děláš ve volném čase?

Jsem společenský typ, takže volný čas nejraději trávím se svým přítelem, rodinou, přáteli a  pokud je to možné, tak ráda vyrazím na nějaký výlet.

Aktuálně ale nejvíce času věnuji zednickým, malířským a elektrikářským pracím na našem rozestavěném baráčku. :-D

1625142626223

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení